Som fisken i vattnet!!!!

Var jag idag! På friskvården fram till sportlovet ska vi bada på Karlundsbadet i Landskrona! Tjohoo! Var första gången idag! Hade väldigt kul! Simmade, lekte, plaskade, hoppade, åkte vattenrutchbana. Simmat ut i den varma utebassängen! Litet vattenkrig mot min friskvårds/teater-lärare Tim tillsammans med Gabbe! Hehe kul med vattenkrig!

Sen så "plågade" jag och Gabbe en badleksalskrokodil! Som vi använde som gungbräda i vattnet! Hahaha! Stackars krokodilens svans och huvud! Krokodilen blev lite böjd efter den hade fått utstå som gungbräda ett tag!


Älskar verkligen att bada! Och det blir bad 5 gånger till med en massa flum!

Men jag frös en hel del när jag badade! Eftersom jag har så lite underhudsfett eftersom jag har varit sjuk och gått ner ofrivilligt i vikt :( Fick ha puma-shorts ovanför baddräkten för att mina smala höfter inte skulle synas och för att inte frysa ännu mer. Men vad shortsen svällde upp då och då när jag badade! Speciellt när jag hoppade ner i vattnet fr¨ån bassängkanten.



Kommentarer
Postat av: Gabbe

hahaha aa d va riktigt roligt! å ja e superglad att jag kunde bada!!!! :D



om din fråga om grunden, ja d va det ja menade med mitt inlägg.

2010-01-14 @ 07:02:48
URL: http://egoboi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0