Kryptan.

 

 

 

 

 

Varje dag är det andrum i Kryptan i skolan. Men det är sällan jag går på andrummen. Men idag så var jag och Gabbe i Kryptan eftersom på torsdag så spelar de lugn, skön och avslappande musik i Kryptan och det kan vara skönt att vara i Kryptan då, eftersom man är ganska trött på torsdagar.



Var en hel del i Kryptan, så jag och Gabbe fick platser nära bänken där fotot på vår vaktmästare Staffan står. Vi tittade en del på det foto. Lite jobbigt var det, eftersom han inte finns längre. Speciellt för Gabbe som var kompis med honom.



Andra gånger jag äri Kryptan är när mina lärare håller i andrummen. Som sker antingen på en måndag eller fredag.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0