4 kilo tyngre!!!! :-)

Har varit och vägt sig idag på sjukhuset! Gått upp från 38 kg till 42 kg på en månad!!! Extra glad är man idag! Inte många kg kvar till min normalvikt på 45-46 kg!



Är väl för all julskikneknäckebrödisar och chips jag åt på jullovet :-D

Och imorgon är det veckans bästa skoldag! Bara en massa roligt hela förmiddagen! Teaterövningar med Tim! på morgonen! Vid 9.45 så är det friskvård och det bär av till Karlslundsbadet! Även denna gång med Tim! Och så är man med Gabbe hela förmiddagen! Tjohoo! Våra klasser har lektioner tillsammans hela förmiddagen varje onsdag! Teaterövningar plus friskvård!

Och jag kommer att plumsa direkt i vattnet så fort vi kommer till badet! Plaska och busa en massa i vattnet!

Och ska
jag våga mig på

att åka den gröna långa, branta och snabba vattenrutchbanan? Tycker att den är lite läskig att åka. Åkte den några få gånger för ett år sen. Men undrar om jag vågar mig på att åka den nu? När jag väger mindre och har mindre muskler än förra året? Eller ska jag ta den röda långsamma och korta vattenrutchbanan som vanligt?

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0