En helknasig dröm!!!

Drömde en knasig dröm i natt!! Drömde att jag och Gabbe var på köpcentret Söderpunkten här i Helsingborg. Inne i självaste Söderpunkten fanns det tydligen en lägenhet som jag och Gabbe gick in i! När vi stod i hallen så kom det ett flygande lite genomskiligt blåfärgat tygspöke vid ytterdörren och sa nåt till oss. Sen så ledde spöket in oss i ett rum där dörren helt plötsligt blev igenmurad. Alla fönster likaså av tjock trä. Och i det rummet stod några små  troll och gjorde godis! Det gjorde nåt gult godis som de rullade till kulor. Av marsipan tror jag. Sen så vaknade jag :-(

Hade gärna stannat kvar i drömmen och sett vad för godis trollen gjorde och smakat det!!!



Kommentarer
Postat av: EgOBOi

sv: haha aa det är open stage på torsdagar ;)

2010-02-06 @ 09:46:06
URL: http://egoboi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0