En fartfylld tisdag :-)

Har idag gjort saker som jag inte har gjort sen i somras! Innan jag blev sjuk!

Var med klassen på Väla ett tag! Jag, Kristina och  vår lärare Eva köpte köpte upp minst halva Tasty Hous! Godis och nötter!
Vi
lunchade även på Väla! Vi åt på Restaurangtorget med flera olika restauranger! Jag och Kristina och bakad potatis med kyckling Curry! Från Graffiti! MUMS!!!!!!!


Orkade äta en hel bakad potatis! Evigheter sen ju! Och mina lärare Eva, Susanne och Rose-Marie blev jätteglada att jag orkade äta upp min mat! Att min aptit ÄNTLIGEN är TILLBAKA! Förra terminen åt jag ju typ ingen mat alls då jag var sjuk och innan jag hamnade på sjukhus.

Var väldigt kul att vara på Väla! Har ej varit där på ett halvår! Augusti! (20099

Sen så var jag på bio med Kristina och Peter! Såg The Men who stare at goats!



Bra film men konstig och knäpp! Skriver en recension här i morgon!

Även väldigt kul att vara på bio igen! Ej varit på bio sen juli 2009!


Kommentarer
Postat av: EgOBOi

jag tror att det är kim!

och jag tror att liv vet det oxå, bara att hon inte vill erkänna det :P



när dom sa att dom hade satt dit våldtäktsmannen så ringde ju liv till kim

2010-02-11 @ 09:58:40
URL: http://egoboi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0